Babyborn.

Hejsan , just nu sitter jag i Beas hus och lyssnar på världens bästa musik ( Daniel Adams-Ray såklart!)
Och hon sköljer just nu av sin hårfärg, mörkt o höstigt ska det bli! Själv är jag ju ett hösthuve (för er som känner mej fattar vad jag menar)& det trivs jag med faktiskt. Men blir KANSKE några vakra korvar i huvet till våren. We will see , we will see..

Jag & Bea har inget liv , så vi letade upp någon random hemsida och tog oss an i vuxenlivet & såg hur våra (o)vackra barn skulle bli. Själv.. tycker jag inte att dem blev speciellt snygga... Men jaja , vad är en bal på slottet?  

Bea & Matti!

Jag & Eminem!


Så blir våra barn senare i framtiden , funderar på att skippa det med barn nu..
Men som man säger , när det är snygga föreldrar så brukar det bli.. inte så vackra barn.. Eller hur är det så man säger?!



Men nu ska jag cheka vidare , för snart ska jag få se beas nya hår IIIIH.
Jag tycker nästan det är roligare att se andras hårresultat. Tycker inte ni det?


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0