Bea's House!

Hejsan , här kommer en liten uppdatering från lille mig.
Jag sitter hemma hos Bealius (Bea) och vi har kollat på en så kallad skräckfilm , men den var både tråkig och inte alls läskig. Eller det läskigaste var när en hund skällde... Så ni märker nog att den inte var så läskig?!

Men nu somsagt sitter jag hemma hos Bea & hon sitter bredvid mig med en lite mindre data och skriver på sin blogg. Och om ca en timmer ska jag vara hemma , så ja... Men till denne blogg återkommer jag nog snart såfort jag får tillgång till Internet.. Men just nu så har jag tyvärr absolut inte det hemma.. Och somsagt på Söndag flyttar jag & nästan inte smält det än.. Men det kommer vell...



-Love!


Hoppas att NI har det toppsnopp...
Vänta inte förlänge , för vilken sekund som helst så är här ett nytt inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0