cheater cheater best friend eater.

Hej tuffingar.
Det där med håret.. det löste sig , men inte vet jag att det blir så fett om man inte tar shampoo i håret när man duschar?! Hm.. jo såhär är det , I söndags duschade jag då ja & sen igår hade jag gympa och hade inte någon handuk med mej på gympan så jag duschade jag på kvällen men vill inte såhär "slita" bort hårfärgen o sånt. Så jag tog inget shampoo , och det blir fasen en stor skillnad.. Fast det är ju sant , man tvättar ju inte det rent bilogiskt eller vad det heter, nej så heter det inte..  Men hoppas ni fattar mitt stora dags problem.. Men så är det i mitt liv.. Hur är det i erat idag?

Och nu åter till en sak , min Engelska lärare.. hon är riktigt alltså RIKTIGT dryg verkligen , det är hon!
Kolla här : Vi har snackat med henne om att hon inte får ge läxor direkt till dagen efter & det sa vi till henne innan lovet. Och hon godtog det och sa att vi hade läxdag tisdagar och torsdagar. Och idag så sa hon bara(vi hade fått ett papper att fylla i något) : Detta får ni till imorgon och ska kunna det!
Alla bara men vafan , lixom det var ett halft papper med meningar.. Det kallar jag senil :O
Så ska plugga på det nu lite , sen blir det på med nattluvan och sussa snart verkligen!



Moas kommentar på denna bilden : Våt och lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0