Första världs kriget.

Godkväll kompisar, eller godnatt borde jag föredra.
Jag sitter här och borde igentligen inte sitta här, för "klockan är över tio". Men jag gör det ändå för jag skriver på min novell , eller SKREV passar mest in. Och har bara en sida kvar att skriva typ , men det gör jag i skolan imorgon och då hoppas jag hon godkänner den så jag får ett G åtminstonde. Sen är det bara matte kvar då , men det flyter på rätt kanon faktiskt. Men jag borde nog verkligen plugga på min SO nu , för jag kan ungefär nästan hela.

Jag kollade nyss igenom mina cam bilder och tänkte på att jag bytat hårfärg 3 tre gånger under min dators levande och klippt mig lite också. Och baraför det ska jag dela med mig av detta. Hoppas ni skrattar , gråter eller fiser..  vad ni än vill..

 
- Blondi och MEGA kort hår. Vilket jag klippte av själv för att 
min kompis gjort det och det blev über snyggt. Men problemet var
att jag redan hade så långt hår.. Jaja, det växer ut ;)



-Jag färgar håret mörktbrunt/rött (in real) och klipper det kortare på
ena sidan och sparar långt (kort då) på ena sidan. Trivs topp bra ,
fast fortfarande för kort. Tror även då att det var den gången jag
färgade håret blondt själv hemma och det blev missfärgat och fick AKUT-
TID hos frissan.


-Håret blir ljusare över sommaren längre.

-Skaffar även en minisidecut.

-Och senast färgade jag det mörkt igen och lite ljusa slingor.
och jag älskar det , men Gud vad tiden går.. Behöver färga om det igen.
(REDAN lixom..)


Allt för mig ikväll..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0