Hata hata hata hata!

Godmorgon.
Nu har mitt hår gjort det igen.. Det går ffs inte ha någon jäkla fristyr idag.
Pga. av min lugg. Den vill inte idag , jag är sur på den idag. Den vill inte vara sne lugg så jag får ha den helt konstigt, men rätt chekigt ändå. Men resten av håret då?..
Det går inte att ha uppsatt för då ser jag ut som en häst i ansiktet, Jag kan inte ha det slängt åt sidan för jag har inga klämmor , bara en och den gjort ont ! Och så har man bara 10 min på sig & då ska man med borsta tänderna.. asso helt serriöst, jag tror jag skjuter mig snart med en Ak47:A eller vad det nu heter..

Nu ska jag försöka fixa mig klart , och idag går jag till halv 4:a och SJUKT MIG åter igen, så jag är riktigt död..!



Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0