Kära dagbok!

Hej , jag hoppas ni önskar mej hjärtligt välkommna till min nya blogg!
Back on track så att säga , och jag sitter på min säng & undrar om jag dra på mig mina blåa mjukisbrallor eller inte. Jag menar ju , det är ju 5 minus grader ute så det blir nog ett par tights på också.. Bara det inte blir sommar i eftermiddag, då blir det inte lika kul för mej , för då kommer jag antagligen svettas som en gris & det är inte fräscht precis.

Men för er som inte vet så är det jag , Amanda Zymek som skriver på denna bloggen.. Eller Amanda Agnes Izabella om jag ska vara HELT korrekt! Agnes kommer från min mormors mormor eller något och Izabella från hon polaken Izabella Scorupco, har en små tanke att det är pappa som valde det!!

Men nu börjar tiden rinna iväg , måste ju hinna med att inte stressa också.. så jag inte får en hjärtattack eller något liknande. Men nu har ni fått reda lite information om mej ju & det är ju toppen , eller hur?
Och bloggen kommer få lite små ändringar i framtiden när jag har tid & lust. För skolan börjar ju idag med , vilket är tråkigt om ni frågar mej , fast även lite kul faktiskt.. För man får ju lära sig myycket kul (om man har tur) SO , NO , Engelska & Svenska är roligast om ni frågar mej då , men sen tycker ju alla olika i denna stora världen.



En liten porrig / ledsam ducshbild.
Från en underbar helg m. Bea!


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0