Nattmössa!

Godkväll sådär med nattmössan.
Snart ny dag & den dagen är en fredag, sen är det helg! Befriande.
Och imorgon är mitt favoritämne , syslöjd. Det är nog det bästa jag vet faktiskt.
Inte i mån om att vi kör sanning eller konka .. inte alls.. Det är faktiskt kul som på Svensk/Engelskan härom dagen, där vi körde Jag har aldrig.. OoOo det är redigt roligt! Men iallafall. Idag träffade jag Johanna , Gud i himlen säger jag.. Vad roligt vi har haft. Vi åt Pommes och Korv , snackade allvar, kollade videoklipp på mobilerna och skrattade! Tycker om dej vännen!
Jag kan faktiskt också vara snäll , se sådär ja!


Men nu ska jag sova , eller jag sa till Mamma att jag skulle sova för en halvtimme sedan.. Men jag och att stänga av datan är inte direkt min JÄTTE starka sida. Nu börjar min rygg värka, för jag har suttit som ett C hela kvällen.
Eller ser lite ut som han Gollum eller vad han heter i Sagan om ringen..

 

- Likheter? Aa , det måste nog vara på munnen och leendet.. Eller vad tycker ni?


Godnatt , hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va mycket trevligt i dag lillevän !

Tack för dagen ! <3

2010-11-12 @ 06:27:09
URL: http://sstraand.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0