Nörd.

Hejsan tuffingar.
Jag sitter hemma hos Bea på hennes übersötapyttedata och kollar runder lite.
Bea sitter i fotöljen bredvid mej ungefär och gör läxa. Jag är nästan färdig med min , har lite enstaka saker att plugga på. Som tex. Provet till Torsdag & Fredag.. , men det löser väl sig snart hoppas jag.

Nu plingade det precis till i mobilen att 16 and pregnant började... Och vi ska kolla på det nu , tror jag.
Beas snälla rara mamma varnade precis mig att jag skulle plugga & jag tror nog med att jag ska göra det. För jag ska ju bli en fotograf , polis , doktor och allt vad jag ska bli.

Hoppas ni njöt av detta inlägg och att ni har en trevlig tisdagskväll och imorgon är det premiär på Harry Potter.

Kram , vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0