Pluggis & Harry Potter.

Godkväll eller eftermiddag , vad man än vill säga.

Jag sitter här och pluggar till No provet vi har imorgon. Jag kan faktiskt det än del, men idag fick jag en varning hem att jag är nära på att bli underkänd i Matematik och Svenska. Matematik förvånade mig inte , men Svenska ja! Men det beror nog på novell som skulle varit inne för 1-2 månader sedan? Men om jag lämnar in den snart så tror jag nog att det också blir godkänt. Men matematiken , den vet jag inte riktigt. Skulle fått hjälp men det har inte blivit så , asså hjälp med skolan och sånt. För jag är oftast outoff control i skolan. HIHI!

Iallafall , imorgon ska jag vara med Johanna. Och hon o jag ska plugga lite och umgås. Dricka te och äta 7 sorters kakor. Nej , inte så pass faktikst. Nu ska jag lägga ifrån mig datan och plugga mer.

 Min käre bror , ungefär lika snygg som sin storasyster. Eller vad tycker ni?


Puss!

Också mellan raderna , Ikväll är det premiär för nya Harry Potter & min kära bästis ska kolla på den. 
*avis* Men antagligen på lördag blir det bio med tjejerna och kolla åter på den igen med pizza eller Mcdonalds efteråt. Men mer om det sen !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0