Run's House!



Hejsan , jag sitter och kollar på Run's House och har gjort det i ungerfär 3 timmar. Jag tycker om den familjen , så jäkla awesome. Just nu går också Wille Wonka & choklad fabriken och om tjugo minuter börjar Harry Potter och den vise sten. Så det blir nog att missa några avsnitt på run's house och kolla på det istället, flr om ni känner mig rätt så vet ni att jag älskar Harry Potter. Fast jag tycker denna första är lite läskig, men också mycket bra!

Och när jag flyttar utomlands när jag blir äldre. Så ska jag helt klart lära mig att surfa, det värkar vara jätte coolt!!

Och nu allt för mig , hoppas ni får en trevlig kväll med mycket godis och läsk.

Höres!

 


Kommentarer
Postat av: My

Älskar verkligen den familjen=)

Så jävla roli=D

2010-11-24 @ 21:26:06
URL: http://chillivippen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0