Sex on fire.

Godkväll i kvällsluvan!
Hur mår ni? Själv mår jag prima dilego, sitter just nu och äter makaroner med korv.. Hmm.. hade inte mamma någon mer mat-fantasi? Potatismos kanske? Nej , nu ska vi inte kränka mammas mat lagning.. Den var jätte god mamma!

Btw.. Har ni aldrig undrat på varför vissa låtar heter som dem heter? Lixom , vissa låtar jag har lyssnar på , sjunger dem inte ens det som låter heter. Brukar det inte vara så , att man ska sjunga det som låten heter?
Jag tycker det är väldigt knasigt, så min lösning på problemet är att.. döpa om låtarna. Asso , jag ändrar inte indirekt namnen på låtarna utan jag ändrar dem i mitt huvud. Då undrar ni kanske hur gör du det? Jo asso , jag lyssnar på texten RIKTIGT, och det ord som nämns mest döper jag om den till..!
Rätt gengaliskt tycker jag. Fast inte som ord som this eller du eller något liknande.

Nu ska jag fortsätta äta min mat & sen ska jag plugga matte och min matte lärare kommer döda mej för jag inte skrivit i häftet utan på lösblad. Men lixom , man ska vara glad att jag ens gjort läxan.. Och min engelsklärare har gjort det IGEN?! Jag begriper mej inte på henne , hon gav oss ytterligare ett till läx-papper. Åh.. jag blir lite smått argsint på henne ibland!



Jag i min rosa mjukdress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0