Snow.

Hejsan alla vänner.
Idag har det bara snöat och snöat och snöat. Jag älskar snö , det är så mysigt.
Idag var det skola till klockan 2 och sen vid halv 4 tror jag , tog jag Moa & Bea bussen in till stan. I paniken på att vi höll på att missa bussen och skrek "STOPPA BUSSEN!!!"
Och tur som vi har , han vi med den *Pust* Och där gick vi runder och handlade bakad potatis och sen fikade vi. Hittade massa saker jag ville ha , men jag var duktig och sparade pengarna istället. Sen åkte vi hem med Moas pappa. Och nu är jag här & om ca en halvtimme börjar Idol o det blir att kolla det med Mamma , Lillebror och hans kompis, trevligt!

Jag är helt slutkörd nu och ska snart ta på mig min mys-dress och bara mysa.



Och kvällens outfit.

(ser jätte bred ut, men jag e smal ;) )

Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0