Svenska/Engelska-Den officiella bloggstunden.

Hej mina vänner.
Jag sitter här med min vänn Bea och hon ska skriva faktatext.
Jens & Tobbe mina andra vänner sitter och naffsar i sig massa godis.
Det är vad vi kallar Svensk/Engelska lektion! Jag tycker om dem otroligt mycket , för man får verkligen chilla lite efter gympa lektionen som nu var innan här (och där kämpar jag alltid otroligt mycket jue!)

Och vi försökte nyss att koppla in min mobil till högtalarna , men ikke sa nikke.. Så high-tech är tyvärr inte vi..
Men det förvånar mej att inte Jens klarade det , för lixom han är ju "alltid" den som klarar av det där med teknologi...
Men nej nu mina tuffa kompisar , nu ska jag fortsätta att skriva min faktatext som handlar om Never Shout Never , big love to you my heart!





Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0