Swedish!

Hejsan , nu e det Svenska... Den aktuella bloggnings punkten.
Och idag har nog varit min värsta dag... Jag har nog blivit mulad minst 6-7 ggr idag.
Hemskt! Men nu sitter jag och spanar bak så inte min lärare kommer.. för då blir hon nog inte så jätte glad.
Nu startade jag exakt alla saker på Jens data (kompis) och han blev inte glad !! Och vi andra bara as garvade..

Men nu slutar vi snart om 20 minuter sen blir det hem och då ska man packa med mamma & mormor sen så blir det nog kolla Idol sen sova.. Och på Söndag flyttar man...
Och jag hoppas på att få Internet snart.

Peace & Love.
Njut av snön,


-Jag e söt..

Kommentarer
Postat av: Moa

gud vad jag gillar ditt hår :D ♥



ps. vill du att jag ska länka från min blogg till din blogg? Kolla då på min blogg hur du snabbt och enkelt blir länkad ♥

2010-11-26 @ 18:46:14
URL: http://littlemoa.blogg.se/
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

snygg klädstil :)

2010-12-19 @ 22:31:09
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmmmmm du är söt???

2011-06-24 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0