Så mycket bättre när vi e tillsammans!


Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt



Godkväll kompisar.
Jag har nyss ätit tacos , jag älskar tacos.. Det är verkligen så jätte gott tycker jag !

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu.
Iallafall, nu ska jag sätta mej och plugga gärnet. Har 2 prov nästa vecka, No & So...
Tror jag kommer få G på dem åtminsstonde.

Idag har jag mest legat på soffan och sovit , det är det bästa som finns tycker jag.
Jag somnade vid halv 3 ungefär för ungefär till 2.15 snackade jag med Johanna på skype och spelade biljard på king.
Verkligen en stor fritid. Nej nu ska jag plugga , för sen blir det att kolla på tv & äta godis med Mamma & Lillebror.
För imorgon drar jag , lillebror & Mormor till Kristianstad för att shoppa skor. Och sedan ska vi fika hos min moster.
Mysigt till 110 om inte mer. Och klockan 18.00 imorgon blir det kyrka , måste gå på 12 styckna sådana för att bli konfermerad.

Vi hörs förmodligen senare.
Och då kanske det ploppar upp en ny header.. Vi får se , vi får se!



Xerox , min knasige hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0